Ķīnas jaunuzņēmums Byton uz Frankfurtes autoizstādi atvedis gandrīz 4,90 m garu krosoveru ar 48 collu ciparu ekrānu un gaitas rezervi līdz pat 700 km.
Ķīnas jaunuzņēmums Byton atvedis uz Frankfurti savu pirmo sērijveida modeli M-Byte, ko Eiropas tirgū plāno sākt piedāvāt 2021.gadā. Tas ir gandrīz 4,90 m garš elektriskās piedziņas krosovers, kas varētu konkurēt ar Jaguar I-Pace, Audi e-tron un gaidāmo Tesla Model Y.
Gabarītu ziņā tas apsteidz Jaguar, taču zaudē Audi elektriskajam krosoveram. Automobilis izceļas ar milzīgu 48 collu multimediju sistēmas ekrānu, kas stiepjas teju no viena virsbūves priekšējā balsta līdz otram. Vēl viens ekrāns ar 7 collu izmēru iemontēts stūres rata centrā, bet trešais ekrāns (8 collas) atrodas starp priekšējiem sēdekļiem.
Bāzes versiju komplektē ar 270 Zs elektromotoru, kas piedzen pakaļējās ass riteņus, bet 72 kWh akumulators ļaus nobraukt aptuveni 360 km. Šai versijai pieejams arī lielākas ietilpības akumulators ar gaitas rezervi 460 km, bet visdārgākajai M-Byte versijai iebūvēti elektromotori, kas nodrošina ne tikai pilnpiedziņu, bet arī jaudu, kas pārsniedz 400 Zs. Šī versija bez papildu uzlādes varēs nobraukt līdz 700 km.
M-Byte bāzes versijas cena būs aptuveni 45 000 eiro, uzlādēt līdz 80% to varēs aptuveni 30 minūtēs, bet maksimālais ātrums (visās versijās) ir 200 km/h.
M-Byte vadītājs uzsver, ka automobilis izstrādāts divu gadu laikā un kompānijai jau izdevies izveidot nepieciešamo infrastruktūru trīs kontinentos ar galveno ražotni Ķīnā.
Foto: Publicitātes attēls