Chevrolet iepazīstinājis ar sava muskuļauto Corvette Stingray rodstera modifikāciju. 502 Zs jaudīgais sporta auto uz konveijera stāsies 2020.gada sākumā.
Chevrolet piedāvājumā jau ir Corvette Stingray targa kupejas modelis, taču tagad tam pievienosies arī rodstera modifikācija ar elektriski paceļamu/nolaižamu cieto jumtu. Agrāk šādiem modeļiem Chevrolet izmantoja mīkstā materiāla jumtu, taču tagad izvēlēts cits risinājums, ko darbina seši elektromotori. Transformācija notiek 16 sekunū laikā un to var paveikt arī gaitā, ja vien automobiļa ātrums nepārsniedz 48 km/h.
No kupejas modeļa rodsters atšķiras ar vidū iebūvētā motora pārsegu – ja kupejas targa modelim to pārsedz caurspīdīgs panelis ar dzesēšanas spraugām, tad šeit izmantots noslēgts vāks ar atverēm gaisa pievadīšanai. Abām pusēs šim vākam ir divi aerodinamiskie aptecētāji, bet aiz vadītāja elektriski nolaižama stikla starpsiena, kas izpilda vēja aizturošā ekrāna funkciju.
Rodsterim ir savādāk noregulēti amortizatori un atsperes, kā arī aizmugures spoileris no Z51 Performance paketes, kas palīdzējis panākt tādu pašus aerodinamiskā koeficienta un paātrinājuma rādītājus kā kupejai.
Arī motors abiem automobiļiem vienāds – 6,2 litru V8, kas attīsta 502 Zs (637 Nm) un strādā pārī ar astoņu pakāpju Tremec robotizēto pārnesumkārbu. Rodstera dinamiskie raksturlielumi vēl tiks precizēti, tādēļ atgādināsim, ka kupeja 100 km/h sasniedz mazāk nekā trīs sekundēs, maksimālais ātrums ir 312 km/h.
Jaunā modeļa ražošana sāksies 2020.gada sākumā. Ražotājs norādījis, ka tas būs par 7500 dolāriem dārgāks nekā Stingray kupeja.
Foto: Publicitātes attēls