Vācijas autobūves kompānija Audi ievieš tirgū R8 aizmugures piedziņas variantu, kas būs par 22 000 lētāks nekā pilnpiedziņas modelis.
Audi paziņojis, ka klientiem kļūst pieejams superauto R8 aizmugures riteņu piedziņas modelis. Tas iegūs tos pašus jaunievedumus, ko pilnpiedziņas variants, taču maksās par 22 000 lētāk – attiecīgi 144 000 un 157 000 eiro par kupejas un Spyder rodstera versijām.
Jaunais R8 variants būs arī vieglāks: kupejas un rodstera masa samazinājusies par 65 un 55 kg, sverot attiecīgi 1595 un 1695 kg. Motortelpā iebūvēts atmosfēriskais V10 agregāts, kas deforsēts no 570 līdz 540 Zs, darbojas kombinācijā ar septiņu pakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu un mehānisko diferenciāli aizmugures riteņiem.
100 km/h aizmugures piedziņas kupeja sasniedz 3,7 sekundēs, bet rodsters ir par 0,1 sekundi lēnāks. Kupeja var sasniegt 320 km/h, bet rodsters – 318 km/h.
Šāda modifikācija bija arī R8 iepriekšējā paaudzē, taču toreiz Audi izlaida vien 999 eksemplārus. Tagad ražotājs nolēmis aizmugures piedziņas modeļa skaitu neierobežot.
Foto: Publicitātes attēls