LMTpiedāvā risinājumu, kas ļaus identificēt sarkanā signāla pārkāpējus. Šāda tehnoloģija noder, ja gribam sodīt un iekasēt naudu, taču ietekme uz satiksmes drošību ir neviennozīmīga.
iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš uzskata, ka vispirms būtu jānoskaidro, kā konkrētā problemātiskā krustojumā tiek organizēta satiksme, kā strādā luksoforu signāli, un kādēļ vadītāji cenšas to šķērsot pie aizliedzošā signāla.
Vai pārkāpumiam ir izņēmuma raksturs, vai arī kļūdains (neprofesionāls) satiksmes organizēšanas risinājums. Te varu kā negatīvo piemēru minēt Jūrmalu, kur ir ļoti daudz nepareizu regulētu krustojumu, kaut vai pie Jūrmalas domes, kur sarkanā gaisma ir gan nakts stundās, gan brīvdienās. Jā, tas provocē vadītājus pārkāpt sarkanās gaismas signālu un šeit vadītāju sodīšana nebūtu pareizs risinājums.
Foto: iAuto.lv