Interbrand sastādītajā pasaules vērtīgāko zīmolu reitingā 1.vietu starp autoražotājiem ieņem Toyota, kas Top-100 sarakstā atrodas kopējā 7.vietā.
Toyota savu vērtību 2019.gadā spējusi pieaudzēt par 5 procentiem līdz 56,246 miljardiem ASV dolāru. 8.vietā ierindojies Daimler (+5%; 50,832 miljardi), kamēr BMW ieņem 11.vietu (+1%; 41,440 miljardi).
Lielāko vērtības kāpumu – 9% – izdevies sasniegt vācu luksuss sporta automašīnu ražotājam Porsche (50.vieta; 11,562 miljardi), bet lielākais zaudētājs ir korejiešu Kia, kas zaudējis 7% no savas vērtības (36.vieta; 14,325 miljardi).
Auto markas, kas iekļuvušas Top-100 pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā:
7. Toyota +5 procenti: 56,246 miljardi ASV dolāru
8. Daimler +5 procenti: 50,832 miljardi
11. BMW +1 procenti: 41,440 miljardi
21. Honda +3 procenti: 24,422 miljardi
35. Ford +2 procenti: 14,325 miljardi
36. Hyundai +5 procenti: 14.325 miljardi
40. VW +6 procenti: 12.921 miljardi
41. Audi +4 procenti: 12.689 miljardi
50. Porsche +9 procenti: 11.562 miljardi
55. Nissan – 6 procenti: 11,589 miljardi
78. Kia – 7 procenti: 6,428 miljardi
85. Land Rover- 6 procenti: 5.855 miljardi
90. Mini +5 procenti: 5,552 miljardi
Foto: iAuto.lv