Ford modernizējis savu varenauto GT. 2020.gadā tas dodas ar uzlabotu V6 motoru, kas attīstīs 669 Zs.
Ford pabeidzis darbu pie superauto GT modernizācijas. Galveno izmaiņu skaitā ir uzlabotais V6 3.5 EcoBoost dzinējs, kas agrāko 656 Zs vietā tagad attīsta 669 Zs – par 13 Zs vairāk, jaunie motora dzesēšanas pievadi, kas nodrošina par 50% vairāk gaisa un pārveidotā piekare, kas režīmā Track strādās efektīvāk. Jaunievedums ir arī Akrapovič titāna izplūdes sistēma, kas turpmāk tiek uzstādīta jau bāzes versijā.
Pircēju izvēlei nodotas divas jaunas vizuālo uzlabojumu paketes. Liquid Carbon apvieno nekrāsota oglekļa šķiedras virsbūvi, oglekļa šķiedras riteņu diskus ar titāna skrūvēm, sešpunktu drošības jostas, piecus salona noformējuma variantus un piecus krāsas variantus bremžu skavām. Liquid Carbon paketes pircējs var izdaiļot virsbūvi ar sportiskajām svītrām vai pasūtīt spoguļu korpusus vienā no septiņām krāsām.
Arī Ford Performance atjaunojis vēsturisko Gulf Racing livreju. Tagad pāreja no gaišzilās uz oranžo toni izcelta ar šauru, melnu svītru 1968.-69.gada Lemānas uzvarētāja stilā, bet cipars “9” uz kupejas sāniem nomainīts pret “6”, atkal jau atgādinot par veiksmīgo 60.gadu GT40 sacīkšu mašīnu.
Modernizētā Ford GT piegādes jau sākušās. Automašīnas ražošana turpināsies vēl līdz 2022.gadam.