Neraugoties uz problēmām, ko izraisījis jaunais koronavīruss un pašu izvēlētie elektroniskie risinājumi, Volkswagen noskaņots optimistiski – elektriskais ID.3 ieradīsies laikā.
Volkswagen apgalvo, ka koncerna pirmais plašām masām paredzētais elektriskās piedziņas modelis ID.3 dīleru centros ieradīsies noteiktajā laikā, ieskaitot 30 000 vienībās plānoto īpašo modeli ar bagātāku komplektāciju un ekskluzīvāku apdari.
Ņemot vērā valsts noteiktās dotācijas par videi draudzīgu transportu, Vācijā ID.3 cena būs 23 430 eiro. Uzlādēt akumulatorus varēs no CO2 brīvajās Volkswagen uzlādes stacijās, kur tiek izmantota videi draudzīgā veidā iegūtā strāva. Līdzīgu pakalpojumu piedāvā arī Volkswagen partneris Ionity.
Tajā pašā laikā koncerna augstākajos slāņos izraisījies konflikts saistībā jauno Golf 8 – uzņēmuma padomes loceklis Bernds Osterlohs atklāti uzbrucis valdei sakarā ar to, ka ražošanas apjomi ir pārāk zemi. Pagājušajā gadā tika plānots izlaist vairāk nekā 100 000 eksemplāru, taču, pēc viņa teiktā, netika saražots pat 9000 vienību. Osterlohs pārmetis direktoru padomei, ka tā pārāk ātri ieviesusi „pārāk sarežģītas tehnoloģijas”.
Atgādināsim, ka nesen vācu prese rakstīja par to, ka gan Golf 8, gan ID.3 konstruktori saskārušies ar lielu izaicinājumu, nespējot atrisināt tehniskās problēmas, kas saistītas ar automobiļu elektroniku.
Lai atrisinātu šīs nebūšanas Volkswagen risinājuma meklēšanā iesaistījis 10 000 tehnisko darbinieku.
ID.3 uz ražošanas konveijera Foto: Publicitātes attēls
ID.3
Golf 8 uz ražošanas konveijera
Golf 8