Volkswagen jauno projektu attīstības daļas vadītājs Frenks Velšs sarunā ar žurnālistiem atzinis, ka kompānija teju sasniegusi optimālo krosoveru skaitu savā piedāvājumā un tāds jaunu modeļu birums kā patlaban, nākotnē nav gaidāms.
Volkswagen piedāvājumā krosoveru netrūkst – kompaktais T-Cross, amerikāņu Atlas Cross Sport, jaudīgais Touareg R hibrīds, topošais elektriskais ID.4 utt., izvēle ir plaša, turklāt katra gaumei: lielāks, mazāks, sportisks, praktisks, ar jumtu vai bez, piecām sēdvietām vai septiņām.
Krosoveri joprojām labi pieprasīti, taču visam ir savas robežas un VW, šķietami, to būs sasniedzis.
Intervijā britu žurnālistiem Volkswagen jauno projektu attīstības daļas vadītājs Frenks Velšs atzinis, ka „10 jauni krosoveri kompānijai nav nepieciešami. Ar jauno modeļu radīšanu nevar aizrauties – ja mums ir pārāk daudz modeļu, kas gadā tiek realizēti 30 000 vai 40 000 eksemplāru skaitā, naudu mēs nevaram nopelnīt. Mēs koncentrējieties uz automašīnām, kuras var gūt panākumus. “
Volkswagen piedāvājumā ir vairāk nekā 30 modeļu, tādēļ daži uz MQB platformas radītie automobiļi pakāpeniski tiks izņemti no aprites. Velšs neiedziļinās detaļās, vien norāda, ka vispirms tas skars minivenus Sharan un Touran. Iespējams, ka šo modeļu vietu ieņems jauns, krosoveram līdzīgs modelis Variosport, kas koncepta statusā debitēja 2018.gadā.
Ja uzskaita visus jaunos modeļus tirgū un visus tos, kas vairs netiek atjaunoti, tīrais modeļu skaits būtiski nemainīsies. To apstiprina arī Velšs: “Es nedomāju, ka mums būs vairāk automašīnu nekā šodien. Ciktāl tas attiecas uz SUV, mēs esam sastopami katrā segmentā. “
Foto: Publicitātes attēls