Mercedes-AMG nodemonstrējis modernizēto E 63 sedanu un universālu. Tas ir pēdējais modelis, kas tapis Tobiasa Mērsa vadībā.
Tobiass Mērss no 1. augusta pametīs darbu pie vāciešiem un pāries pie britu Aston Martin, taču pirms tam viņš paguvis pabeigt Mercedes-AMG E 63 modernizācijas projektu.
Abu jaudīgo modeļu eksterjers izmainīts izmantojot nedaudz pārveidotu radiatora resti, jaunu motora pārsegu, lielāku trīsstaru zvaigzni, kā arī jaunu dekoratīvo elementu – hromētu līniju, kas savieno aizmugures lukturus. Mazāk pamanāmas ir par 27 mm platākās riteņu arkas.
Dizaineri izstrādājuši jaunus riteņu diskus: E 63 paredzēts 19 collu izmērs, E 63 S – 20 collu. Abiem modeļiem pieejama AMG Night pakete, kur hromētie dekori tiek aizstātis ar melnā hroma elementiem.
Salonā tagad 10,25 vai 12,3 collu ekrāni (atkarībā no versijas) ar īpašo AMG grafiku un funkcijām, kā arī jauna stūre ar sensoriem, kas vajadzīgi, lai noteiktu vai vadītāja rokas atrodas uz tās autopilota režīmā.
Gan sedans, gan universāls saņēmis modernizētu piekari, kas pārveidota par labu komfortablākam braucienam.
Motoru piedāvājums bez izmaiņām: 4,0 litru V8 ar 571 Zs (750 Nm) E 63 un tas pats agregāts E 63 S versijai ar 612 Zs un 850 Nm. Transmisija – 9-pakāpju AMG Speedshift MCT, pilnpiedziņa ar elektroniski vadāmu diferenciāli, S- versijai pieejams drifta režīms.
100 km/h E 63 sedans sasniedz 3,5 sekundēs (universāls 0,1 sekundi vēlāk), E 63 S – 3,4 sekundēs. Maksimālais ātrums elektronioski ierobežots līdz 250 un 300 km/h attiecīgi E 63 un E63 S.
Foto: Publicitātes attēls