Pilnīgi jaunais Honda Jazz ir kļuvis par superekonomisku hibrīdu. Ar ekobraukšanas paņēmieniem tas spēs “pabraukt zem” 3 litriem uz 100 kilometriem.
Zem ceturtās paaudzes Honda Jazz motora pārsega tagad atrodams viens vienīgs spēka agregāts – 1,5 litru hibrīddzinējs ar 109 zirgspēkiem un fiksēta pārnesuma transmisija. Vienkāršāk sakot, šai Hondai nav ātrumu.
Mazā automobiļa salona dizains tikmēr ir gluži kā no dizaina grāmatas, turklāt paneļa izkārtojums un stūre ir ja ne tāda pati, tad ļoti līdzīga kā elektriskajam modelim E, ar kuru Honda mēģinās iekarot pasauli.
Priekšējā paneļa galos, kur elektromobilim atrodas atpakaļskata ekrāni, Jazz ir ielikti glāžu turētāji. Cimdu kastītes jaunajam auto ir divas, bet sēdekļi ir tādi, kādus dizaina mēbeļu salonos tirgo par bargu naudu. Un tajos ir pārsteidzoši daudz vietas pat aizmugurē, kaut gan no ārpuses auto nudien nav liels. Ja aizmugurējā sēdeklī vietas ir pārsteidzoši daudz, tad bagāžnieks nepārsteidz un ir mazs. Taču, nolokot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, var iegūt divvietīgu automobili ar milzīgu bagāžnieku. Jā, par to gādā Magic Seats sēdekļi, kas ar vienu vieglu rokas kustību nozūd grīdā.
Par hibrīdmotoriņa ekonomiskumu gan šaubu nav. Īpaši neiespringstot, pilsētā automobilis iztiek ar četriem ar pusi litriem, tomēr var braukt arī ekonomiskāk, iekļaujoties 3,7 – 3,9 litros un, ja pārņem azarts, tad pat “pabraukt zem” 3 litriem uz 100 kilometriem. Vairāk skaties TV Auto ziņu sižetā.