Volkswagen ID.3 elektriskais hečbeks bez papildu uzlādes nobraucis 531 km – par 111 km vairāk nekā ražotājs norādījis tehniskajā dokumentācijā.
Volkswagen ID.3 ar ekonomiskās braukšanas guru Fēliksu Egolfu pie stūres, spējis nobraukt 531 km – no Cvikavas rūpnīcas Vācijā līdz Šveices pilsētai Šafhauzenei.
Testam izmantoja ID.3 1. Pro Performance versiju, kas aprīkota ar vidēās kapacitātes (58 kWh) akumulatoru un 204 zirgspēku jaudu. Apmēram 44 procentus ceļa hečbeks brauca pa šoseju, bet atlikušie 56 procenti tika veikti pa lauku ceļiem. Deviņu stundu garajā pārbraucienā automašīnas vidējais ātrums bija 56 kilometri stundā.
Lai sasniegtu šādu rezultātu Egolfs izmantoja visu ekonomiskās braukšanas arsenālu: ļaujot ripot automobilim pēc inerces, paslēpjoties kravas auto aizvējā u.tml. Brauciena laikā pilotam blakus sēdēja operators ar kameru, dienasgaitas gaismas bija ieslēgtas pastāvīgi, bet radio un ventilācija – laiku pa laikam.
Neskatoties uz to, ID.3 vidējais enerģijas patēriņš izrādījās ievērojami mazāks nekā deklarētais un bija 10,9 kilovatstundas, nevis 14,5-15,4 kilovatstundas uz 100 kilometriem, kā to norādījis ražotājs.
Hečbeks Volkswagen ID.3 tika prezentēts pagājušā gada septembrī Frankfurtes autoizstādē. Automašīna var būt aprīkota ar 150 vai 204 zirgspēku motoriem, kā arī 45, 58 vai 77 kilovatstundu akumulatoriem. Atkarībā no akumulatora elektrotransportlīdzekļa attālums pēc WLTR cikla ir 330, 420 vai 550 kilometri.
Foto: Publicitātes attēls