Vācu autobūves kompānija Opel parādījusi Mokka krosovera versiju ar standarta iekšdedzes motoriem. Līdztekus benzīna un viena dīzeļa versijām, krosovers būs pieejams arī sportiskajā GS Line variantā.
Ārēji Mokka ar iekšdedzes motoru gandrīz neatšķiras no elektriskā modeļa. Abas versijas izgatavotas uz modulārās CMP platformas un ir gandrīz identiskas, zaļajam krosoveram atšķiroties ar gaisa pievados iemontētām dienasgaismām, e-versijas nosaukumiem un to, ka trūkst izplūdes sistēmas uzgaļu.
Par iekšdedzes dzinēju Mokka bāzes versiju kļūs 1,2 litru turbo trīscilindru benzīna agregāts ar 100 zirgspēku (205 Nm) jaudu savienojumā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Vēl tiks piedāvāta šī paša dzinēja 130 zirgspēku versija ar astoņu joslu automātiskā pārnesumkārbu, bet vienīgā izvēle dīzeļu cienītājiem ir 1,5 litru agregāts ar 110 Zs (250 Nm) un MK. Šīs versijas vidējais degvielas patēriņš ir 3,8 litri uz 100 kilometriem.
Sportiskāka izskata cienītājiem izveidota modifikācija GS line ar sarkanu kontrastējošu jumta malu, sarkaniem riteņu disku dekoriem un melnu radiatora resti hromētās vietā. Interjeram izmantota speciāla auduma apdare priekšējiem sēdekļiem, sarkans priekšējā paneļa dekors un melns jumts.
Jaunās Mokka elektriskā modifikācija Mokka-e tika prezentēta jau jūnijā. Šāds automobilis komplektēts ar 136 Zs elektromotoru un 50 kWh akumulatoru, kas ļauj veikt līdz pat 322 km.
Jaunā Opel Mokka ražošana tiks sākta šī gada ceturtajā ceturksnī, bet pārdošanā tas nonāks 2021.gadā.
Foto: Publicitātes attēls