Volkswagen iepriecinājis sportisko modeļu entuziastus, laižot klajā 300 Zs jaudīgo Clubsport variantu, kas pirmoreiz saņem īpaši izstrādāto Nürburgring braukšanas programmu.
Kompaktklases hečbeka Golf piedāvājumam pievienojas GTI Clubsport modelis, kas ieguvis divlitru četrcilindru turbomotoru ar 300 Zs jaudu – par 55 Zs vairāk nekā GTI. Arī griezes moments Clubsport lielāks: 400 Nm pret 370.
Motors sadarbojas ar septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu, bet pievads ir tikai priekšējiem riteņiem – pilnpiedziņu pietaupot gaidāmajam R modelim, kam tiek solīti 333 Zs.
Clubsport arsenālā ir elektromehāniskais diferenciālis, īpašs stūres un piekares iestatījums ar negatīvu priekšējo riteņu savērsumu, 15 mm zemāka piekare, vieglākas un spēcīgākas bremzes, elektroniski regulējami amortizatori, Eco, Comfort, Sport un Individual braukšanas režīmi, kam pievienojies jaunais Nürburgring – adrenalīna ķeršanai sacīkšu trasēs.
Aerodinamiskā aprīkojuma komplektā priekšējais spoileris, divdaļīgs jumta spoileris un difuzors. Jaunais Clubsport komplektēts ar 18 collu riteņu diskiem, bet apaļos izplūdes sistēmas uzgaļus jaunajā modelī nomaina ovāli atgāzu izvadi.
Salonā būs sporta sēdekļi ar ArtVelours apdari un sarkanu diegu nošuvumu, sporta stūre ar ātrumu pārslēgšanas lāpstiņām, alumīnija pedāļi.
Foto: Publicitātes attēls