Aģentūra Reuters, atsaucoties uz trim ziņu avotiem vēsta, ka PSA koncerns ir tuvu tam, lai svītrotu no modeļu piedāvājuma Citroën C1 un Peugeot 108. Franču autoražotājs komentārus nesniedz.
Reuters vēsta, ka lēmums atteikties no Citroën C1 un Peugeot 108 ir gana loģisks, ņemot vērā arvien pieaugošās prasības attiecībā uz ekoloģiju arī mazo pilsētas auto segmentā. PSA nav vienīgais ražotājs, kas bijis spiests pārskatīt piedāvājumu šajā segmentā – to darīja arī Seat un Škoda, kas savus mazauto “pārlika” uz elektrību, Opel un Ford, kas attiecīgi Karl un Ford Ka+ izņēma no piedāvājuma vai Smart, kas Smart ForTwo/Forfour piedāvā tikai elektriskās piedziņas versijās. Visiem minētajiem seko Renault, kas tikko prezentējis elektrisko Twingo un Dacia, kas nācis klajā ar Dacia Spring Electric.
Arī Volkswagen ir samazinājis sava mazauto Up piedāvājumu, atstājot elektrisko versiju, dabasgāzes variantu, 65 Zs benzīnnieku un GTI (110 Zs) modeli, kā arī liekot saprast, ka nākotnē šī automobiļa vietu ieņems pilnībā elektriskais ID.1.
Vēl viens iemesls pārskatīt PSA modeļu klāstu ir gaidāmā apvienošanās ar FCA koncernu. Visticamāk, mazauto segments tiks atvēlēts Fiat un Lancia, kas turpinās savu veiksmes stāstu šajā jomā ar Panda 500 (pieejams arī e-modelis) un Ypsilon.
APSKATI: Pārdod: lietotu Peugeot sludinājumi
APSKATI: Pārdod: lietotu Citroen sludinājumi
Citroen C1 Foto: Publicitātes attēls
Peugeot 108