Krievu blogeris Ļitvins savu Mercedes-AMG GT 63 S iegādājās pirms diviem gadiem, taču sākotnējo sajūsmu par jaudīgo vācu kupeju, ko viņš nosauca par “Haizivi”, drīz vien nomainīja sarūgtinājums.
Radušās tehniskās problēmas dīleris nesteidzās risināt, vēl vairāk – sākās atrunāšanās, oriģinālo detaļu aizvietošana ar lētākiem izstrādājumiem u.tml. Vārdu sakot, puiša mērs bija pilns un viņš nolēma savu “Haizivi” sadedzināt.
Jā, šeit ir liela daļa šova, bet te ir arī liela daļa taisnības, kad oficiālie dīleru centri mēdz izrakstīt rēķinu par pakalpojumiem, kuri neatbilst rēķinam.
Vai Tev ir bijusi līdzīga pieredze Latvijā, kad nesaskaņojot ar Tevi oficiālais dīleris uzliek neorģinālo detaļu vai nekvalitatīvi veic pakalpojumus?