Dienvidkorejas autoražotājs Kia 2021.gadā nomainīs logotipu un pārkārtosies hibrīdu un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanai.
Kia pastāstījusi par uzņēmuma speciālistu izstrādāto Plan S – stratēģiju, kas iezīmē pāreju uz hibrīda un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanu, paredzot arī logotipa nomaiņu, kas simbolizēs jaunā ceļa sākumu.
Paredzams, ka līdz 2025. gadam Korejas uzņēmuma piedāvājumā būs vismaz 11 elektriskās automašīnas, kuru izstrādei Kia plāno tērēt 25 miljardus ASV dolāru.
Visas jaunās Kia elektriskās automašīnas tiks radītas uz Electric-Global (E-GMP) platformas, kuru izmanto arī mātesuzņēmums Hyundai. Korejieši cer, ka viņu zaļie modeļi līdz 2025. gadam nodrošinās vismaz 20% no uzņēmuma pasaules tirgū realizētās produkcijas apjoma.
Jaunajā zīmola logotipā ir savstarpēji savienoti burti, kas var būt melni vai balti. Līdzīgi veidotus simbolus Kia izmantoja elektriskajā konceptautomobilī Imagined Kia, kas debitēja Ženēvas auto izstādē pagājušā gada martā, taču vēl nav zināms, vai jaunā emblēma tiks izmantota visiem uzņēmuma modeļiem, vai arī tā tika izveidota speciāli transportlīdzekļiem ar hibrīda un elektriskajiem motoriem.
Foto: Publicitātes attēls