Honda jau ir teikusi ardievas dīzeļmotoriem un drīzumā tiem sekos arī benzīnmotori. Attiecīgi elektrovāģi un hibrīdmašīnas Eiropā, tostarp Latvijā būs galvenā prece no japāņu ražotāja apcirkņiem.
Hibrīdautomašīnas, kas šobrīd ir katra sevi cienoša autoražotāja klāstā, mūsu apziņā saistās ar Toyota un Lexus, kas arī ir loģiski, jo tie visilgāk noņemas ar šāda tipa motoriem. Taču ir vēl viens japāņu autoražotājs, kas hibrīdus ražo tikpat ilgi kā Toyota un vēl kādu pusgadu ilgāk. Tā ir Honda.
Iekšdedzes motoru ziedu laikos hibrīdi spēlēja niecīgu lomu Hondas modeļu gammā, – it sevišķi Eiropā. Tomēr uzskatīt Hondu par iesācējiem būtu augstākā mērā kļūdaini. Pirmais sērijveida modelis ar hibrīdiekārtu Honda Insight iznāca 1999. gada novembrī- septiņus mēnešus pirms leģendārā Toyota Prius starta. Viens no iemesliem, kāpēc Hondas sasniegumi hibrīdiekārtu tehnoloģijās mums palikuši nezināmi, ir ierobežotais modeļu skaits Eiropai. Šobrīd hibrīdmodeļu ciltskoku sākam ar Jazz hibrīdu, tad turpinām ar Jazz Crosstar, kas ir SUV tipa mašīna, taisīta no tā paša Jazz. Pašā augšā ir lielākais Honda hibrīds- CR-V Hybrid. Vairāk skaties TV Autoziņu sižetā.