Indijas autoražotājs Tata uzsācis jauno automašīnu iepakošanu caurspīdīgās plastikāta „garāžās”, tādejādi cerot pasargāt tās no mikrobiem.
Indijā pēdējā laikā koronavīrusa aktivitāte strauji palielinājusies un jaunākie dati rāda ka saslimušo skaits sasniedzis 9,5 miljonus. Šāds pavērsiens neatstāj vienaldzīgus arī autoražotājus, tādēļ vietējā kompānija Tata Motors nākusi klajā ar jaunievedumu, kas varētu palīdzēt cīņā pret Covid-19.
Tata izgudrojums ir hermētiska plastikāta kapsula, kurā iepako jaunās automašīnas pirms nodot tās pircējam. Ražotājs šo iepakojumu dēvē par „drošības burbuli”, cerot mazināt risku, ka klientiem tiks pārnesti vīrusi, kas var palikt uz mašīnu virsmas.
Attēli ar plastikātā iepakotajiem automobiļiem redzami Tata Motors Facebook kontā kopā ar paskaidrojumu, ka Safety Bubble nodrošina, ka jūsu iecienītākie transportlīdzekļi, kas jūs gaida mūsu tirdzniecības vietās, ir pasargāti no mikrobiem ”.
Foto: Ekrānbilde