Korejas autoražotājs Ssangyong testē 3. līmeņa autonomās braukšanas funkcijas uz koplietošanas ceļiem Korejā.
Izmantojot krosovera Korando jaunākās paaudzes modeli kā testu prototipu un augstas izšķirtspējas kartes kā pamatbāzi, SsangYong uzsācis autonomās braukšanas sistēmas testus koplietošanas ceļos. Automašīna var automātiski mainīt joslu, saglabāt savu pozīciju, ātrumu un attālumu no priekšā braucošā transportlīdzekļa un ievērot ātruma ierobežojumus. Pašbraucošais Korando analizē satiksmes apstākļus krustojumos un pagriezienos un uzsāk joslu maiņu, lai apsteigtu lēnākus transportlīdzekļus, bet, ja mainot joslu, aklajā zonā tiek konstatēti kādi riski vai šķēršļi, tiek dots brīdinājums un transportlīdzeklis pāriet atpakaļ uz sākotnējo joslu.
Ārkārtas situācijas vai sistēmas kļūmes gadījumā vadītājam vizuāli un akustiski brīdinājuma signāli pieprasa vadītājam pārņemt transportlīdzekļa vadību, taču, ja viņš to nedara, automātiski tiek aktivizēts drošības režīms.
Autonomās braukšanas sistēmas Ssangyong iepriekš bija testējis arī krosoverā Tivoli XLV.
Foto: Ekrānbilde no twitter.com/hashtag/ssangyong