KIA Krievijas pārstāvniecība izskaidrojusi rūsai līdzīgo plankumu parādīšanos uz gluži jaunajiem automobiļiem, ko bija atklājis krievu blogeris ProDrive. Rūsa tā neesot.
Dienvidkorejas autoražotāja pārstāvji apgalvo, ka ar virsbūves krāsojumu viss ir kārtībā, bet plankumi esot radušies no putekļiem, kas uz šīm vietām nosēdušies transportēšanas uz uzglabāšanas laikā.
Pirmās ziņas par to, ka pilnīgi jaunie Kia K5 sarūsē “jau dīleru centros” parādījās šī gada novembrī, tikai pāris mēnešus pēc jaunā modeļa nonākšanas tirgū. Vēlāk blogeris ProDrive savā Youtube kanālā publicēja videoklipu, kurā viņš trīs markas dīlercentros pārbauda septiņas Kia K5 automašīnas un gandrīz visiem eksemplāriem atklāj rūsas plankumus uz bagāžnieka malas. Toreiz tika pieņemts, ka korozija veidojas tāpēc, ka ūdens, putekļi un netīrumi nokļūst zem bagāžas nodalījuma vāka blīvgumijām.
Šo informāciju bez ievērības neatstāja arī Kia, kas uzdeva savai kvalitātes nodaļai pārbaudīt vairāku desmitu automašīnu virsbūvju stāvokli. Uzņēmuma speciālisti nonāca pie secinājuma, ka nevienā no pārbaudītajām automašīnām nebija krāsas bojājumu pazīmju.
“Šos traipus izraisa metāla putekļu oksidēšanās, kas transportlīdzekļu uzglabāšanas un transportēšanas laikā nokļūst uz korpusa virsmas un tiek noņemti, neatstājot pēdas. Mēs jau esam ieviesuši papildu nosacījumus, kas nākotnē novērsīs šādas situācijas atkārtošanos, laikraksts Izvestija citē zīmola preses dienestu.
Kia K5 jaunās paaudzes modelis Krievijas tirgū kļuva pieejams no 1. septembra. Statistikas dati liecina, ka kopš tā laika pārdoti vairāk nekā seši tūkstoši biznesa klases sedana eksemplāru.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com