TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Seat Tarraco pilnveido gan izskatu, gan saturu (+VIDEO)

Tā kā pilnai Seat Tarraco modernizācijai ir nedaudz par agru, oficiāli modelis tiek dēvēts par jauno Seat Tarraco FR. Sporta versijai ir citādi bamperi, pieskaņoti moldingi un platāki riteņu diski. Kopā ar BMW cienīgu iznesumu tie padara brašāku ne tikai Tarraco stāju, bet padara saturīgāku un tiešāku arī vadāmību.

Gaišā dienas laikā jaunā modeļu gada Tarraco var atpazīt pēc rokrakstā izgatavotā modeļu uzraksta, savukārt tumsā – pēc Infinite Light aizmugurējiem lukturiem un dinamiskajiem pagrieziena signāliem. Vai kāds tikko pieminēja Audi??

Jaunajam Tarraco FR, piemēram, ir jaunāks, lielāks un ātrāks ekrāns. Protams, pilnībā skārienjūtīgs, neviena fiziska kloķīša. Sporta stūre ar nošķeltu apakšu kā jau pienākas FR versijai. Skārienjūtīga klimata sistēmas vadība ir pilnīgs jaunums un ir mata tāda pati kā jaunajam VW Tiguan – galu galā abi modeļi ražoti vienā rūpnīcā Volfsburgā. Par spīti sākotnējai skepsei, jāatzīst, ka temperatūras regulēšana un citas funkcijas ir gandrīz tikpat ērtas kā ar tradicionālajiem kloķīšiem. Vairāk skaties TV Auto ziņu sižetā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.