Ford modeļu piedāvājumam Eiropas tirgū pievienojas S-Max un Galaxy hibrīdmodeļi ar elektrificētām spēka iekārtām.
Abi miniveni izmanto 2,5 litru atmosfērisko benzīna dzinēju, elektromotoru un 1,1 kWh bateriju. Uz 100 km šāda spēka iekārta ar kopējo jaudu 190 Zs (200 Nm) izlieto 6,5 litrus degvielas, radot par 10 procentiem mazāk kaitīgo CO2 izmešu nekā minivenu dīzeļversijas. Līdz simtam tie paātrinās 9,8 (S-Max) un 10 sekundēs (Galaxy).
Ar elektrību miniveni var uzsākt braukšanu un nobraukt pavisam nelielu atstatumu, tādēļ hibrīdiekārtas lielākais pienesums ir atbalsts iekšdedzes motoram, samazinot degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu.
Minivenu akumulatori tiek automātiski uzlādēti – vai nu no motora, vai no rekuperācijas sistēmas, kas atgūst līdz pat 90 procentiem no bremzēšanas enerģijas. Enerģijas patēriņu var redzēt un kontrolēt ar 10 collu skārienjutīgā displeja palīdzību. Elektrificēto minivenu standarta aprīkojumā ietilpst FordPass Connect modems ar WiFi hotspot 10 ierīcēm un dažu funkciju vadīšana no viedtālruņa, kā arī navigācija ar reāllaika satiksmes situācijas atainojumu. Dārgākā S – Max Hybrid Vignale komplektācija piedāvā apsildāmus, ventilējamus priekšējos sēdekļus ar masāžas funkciju.
Līdz 2021.gada beigām Ford plānojis laist klajā vēl 15 elektrificētus modeļus.
Foto: Publicitātes attēls