Francijas autobūves uzņēmums izmainījis korporatīvo logotipu, prezentējot jaunu dizainu vienpadsmito reizi kopš 1850.gada.
Jaunā logotipā pamatā ir trīsstūrveida vairogs ar lauvas galvu un augšpusē novietotu uzrakstu “Peugeot”.
Uzņēmums atzīmē, ka jaunā emblēma simbolizē zīmola pāreju uz nākamo attīstības līmeni. Saskaņā ar jaunās automobiļu alianses Stellantis (Peugeot tajā ietilpst kopā ar 13 citām auto markām) stratēģiju francūžiem jāsāk ražot automašīnas, kas masveida produkcijas segmentā tiks virzītas kā greznāks un tehniski modernāks autobūves produkts.
Pēc Peugeot domām, jaunajam logotipam, “apvienojot vēsturi un modernāko stilu”, vajadzētu “atvērt pasauli franču stilam, tehnoloģijai un elegancei”.
Pirmais jauno logotipu iegūs Peugeot 308 jaunās paaudzes hečbeks.
Foto: Publicitātes attēls