Bentley prezentējis modeļa Flying Spur hibrīdmodifikāciju, kas ar pilnu degvielas tvertni un pilnībā uzlādētu akumulatoru spēs nobraukt līdz 700 kilometriem.
Jaunais modelis, Flying Spur Hybrid, apgādāts ar hibrīdiekārtu, kuras sastāvā sešcilindru 2,9 litru 416 Zs (550 Nm) biturbo benzīna motors un 136 Zs (400 Nm) elektromotors, kas iebūvēts starp iekšdedzes motoru un kārbu. Šāds modelis ar kopējo jaudu 544 Zs (750 Nm) pēc dinamikas rādītājiem tikpat kā neatpaliek no V8 benzīna versijas (ieskrējienā 0-100 km/h 4,3 sekundes pret 4,1), taču ar pilnu degvielas tvertni un uzlādētu akumulatoru varēs veikt 700 km.
14,1 kilovatstundu akumulators ir jālādē 2,5 stundas un tas būs pietiekami, lai tikai elektriskā režīmā nobrauktu līdz 40 km. Vadītāja rīcībā ir trīs režīmi: elektriskais EV režīms tiek aktivizēts, kad mašīna tiek iedarbināta; hibrīdrežīms iegūst datus no navigācijas sistēmas, lai optimāli sadalītu slodzi starp iekšdedzes dzinēju un elektromotoru, bet Hold režīms cenšas ieekonomēt enerģiju vēlākai izmantošanai.
Flying Spur hibrīda pircējiem ir pieejamas vairāk nekā 60 virsbūves un 17 salona krāsas, kā arī Blackline Specification pakete ar melnu dekoru un vairākiem riteņu disku variantiem līdz 22 collu izmēram. Izmantojot My Bentley lietojumprogrammu, var pārvaldīt dažas automašīnas funkcijas, piemēram, uzsildīt vai atdzesēt salonu līdz optimālajiem 22 grādiem.
Flying Spur Hybrid iekļausies britu autobūves uzņēmums jaunajā stratēģijā Beyond100, kas paredz līdz 2026.gadam visus Bentley modeļus pārkārtot uz hibrīda vai pilnībā elektrisku piedziņu.
Pieteikšanās Bentley Flying Spur iegādei tiks atklāta šovasar, bet piegādes klientiem sāksies gada beigās.
Foto: Publicitātes attēls