Volvo nolēmis atteikties no burtu/ciparu kombinācijām savu modeļu apzīmējumos un atsāks lietot tiem vārdus, kā tas bija 70.gados.
Pretēji citiem ražotājiem, piemēram, Volkswagen, kas pārejot uz jauno ēru sācis piešķirt saviem elektriskajiem modeļiem burtu/ciparu kombinācijas (rezervēts ID.1 līdz ID.10), Volvo nolēmis atgriezties pie vārdiem.
Pēdējo reizi Volvo ar vārdu (Amazon) tika piedāvāts 70.gados, bet kopš 1995.gada ir spēkā nosacījums, kad sedanus apzīmē ar burtu „S”, hečbekus – ar burtu „C”, universālus – ar „V”, bet krosoverus – ar „XC”. Skaitlis 30 un 40 nozīmē piederību kompaktai saimei, 60 – vidējā izmēra saimei, ja redzam 90, mūsu priekšā Volvo flagmanis.
Jauno pieeju modeļu apzīmējumiem sarunā ar žurnālistiem apstiprinājis Volvo vadītājs Hakans Samuelsons, atklājot, ka nākotnē zīmola elektriskie transportlīdzekļi saņems ” vārdus kā bērniem”, bet šī brīža „tehniskie” nosaukumi aizies pagātnē.
Foto: iAuto.lv