Jaunās paaudzes Range Rover, kas pirmizrādi piedzīvoja aizvadītajā nedēļā, būs nopērkams arī uzlādējamā hibrīdversijā, elektriskā variantā un iegūs versiju, kas darbosies ar ūdeņradi.
Jaunajam Range Rover paredzēti arī iekšdedzes motori, taču Eiropas un ASV tirgū uzsvars tiks likts uz augstāk uz hibrīdiem, kā arī elektrisko un ūdeņraža modifikāciju, kas luksuss krosovera saimei pievienosies vēlāk.
Pagaidām par ūdeņraža versiju nav daudz informācijas, zināms vien, ka šādu projektu sarunā ar žurnālistiem apstiprinājis Land Rover programmu direktors Niks Millers. Tāpat zināms, ka degvielas šūnu sistēma jau tiek izmēģināta Defender prototipā, bet ar ūdeņradi darbināms Range Rover, kā sērijveida modelis varētu parādīties 2024.gadā pirms tam izejot pilnu ciklu testu prototipa veidolā.
Ražotājam tuvi ziņu avoti pavēruši aizkaru arī attiecībā uz Range Rover elektrisko modifikāciju, atklājot, ka šāds krosovers būs komplektēts ar vismaz diviem elektromotoriem, sasniedzot kopējo jaudu, kas līdzināsies visjaudīgākajām iekšdedzes motoru versijām.
Piektās paaudzes Range Rover debitēja oktobra beigās. Ražotāja preses relīze vēstīja, ka tas būs pieejams četru, piecu un septiņu sēdvietu konfigurācijā, kā arī pagarinātajā versijā. Dzinēju piedāvājumā ne tikai iekšdedzes motori, bet arī hibrīda un pilnībā elektriskas modifikācijas.
Foto: Land Rover media