Lielāko daļu sava mūža 2015.gadā izlaistā Tesla Model S strādāja kā taksometrs.
Elektriskā sedana pašreizējais īpašnieks atklāj, ka šobrīd automašīnas nobraukums sasniedz 682 360 km, turklāt automobilis ir labā tehniskā un vizuālā stāvoklī neraugoties uz to, ka sava dzīves cikla pirmajā posmā tas strādājis kā Uber sistēmas taksometrs gadā veicot aptuveni 113 000 kilometrus.
Protams, tik intensīva ekspluatācija atstāja savas pēdas, tādēļ pie noskrējiena 402 000 km automobilim tika nomainīts spēka iekārtas elements, ko Tesla paveica bez maksas garantijas ietvaros (ražotājs dod garantiju rūpnīcas akumulatoram bez nobraukuma ierobežojumiem). Priekšējais elektromotors izturēja 612 000 km, kamēr aizmugurējais elektromotors kalpo joprojām.
Sasniedzot 539 000 km, remontam „pieteicās” multimediju sistēmas vadības bloks, bet pie atzīmes 603 500 km nācās meklēt servisu, lai salabotu aizmugurējo balstiekārtu.
Stāsts par izturīgo Tesla nonāk pretrunā ar novembra beigās sastādīto uzticamības reitingu, kur Tesla atkal ieņēma priekšpēdējo vietu. Kā galvenās Kalifornijas elektromobiļu problēmas eksperti minēja slikto montāžas kvalitāti, defektus elektronikas un multimediju sistēmu darbā.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com