Japānas autobūves uzņēmums Nissan strādā pie krosovera Juke hibrīdmodifikācijas, kas tirgū gaidāma jau šogad.
Ražotājs atklāj, ka Juke modelis būs aprīkots ar 95 Zs dzinēju un 37 kW (50 ZS) elektromotoru. Komplektā arī 15 kW augstsprieguma starteris/ģenerators, invertors ar 1,2 kWh ūdens dzesēšanas akumulators, kā arī ļoti novatoriska ātrumkārba. Rezultātā tiek iegūts spēka agregāts, kas nodrošina par 25% lielāku jaudu nekā pašreizējais benzīna dzinējs, ar degvielas patēriņa samazinājumu pilsētas ciklā līdz pat 40% un līdz 20% kopā.
Maksimālais elektriskais ātrums elektriskā režīmā ir 55 km/h. Vidējam patēriņam vajadzētu būt nedaudz virs pieciem litriem. Juke Hybrid būs aprīkots ar e-Pedal no Nissan Leaf, kas pārņem lielu daļu bremzēšanas funkcijas, kad kāja pacelta no akseleratora.
Tā iemesla dēļ, ka automašīnas aizmugurē bija jāatrod vieta 1,2 kWh akumulatoram, hibrīdversijas bagāžas nodalījuma ietilpība (354 l.) būs nedaudz mazāka nekā Juke benzīna versijai.
Foto: Nissan