Lamborghini atklājis detaļas par 640 Zs jaudīgo Huracan modifikāciju, kas šīs modeļu saimes piedāvājumā ieņems vietu starp parasto aizmugures riteņu piedziņas kupeju un ekstrēmo STO.
Lamborghini Huracаn Tecnica dzinējspēks ir tāds pats 5,2 litru 10 cilindru motors kā modelim STO. Tas attīsta 640 Zs un 565 Nm, kamēr parastajai aizmugures piedziņas kupejai Evo RWD nākas samierināties ar 610 Zs un 560 Nm.
100 km/h 1329 kg smagais (-10 kg salīdzinājumā ar Evo RWD) Tecnica sasniedz 3,2 sekundēs, 200 km/h – 9,1, bet maksimālais ātrums ir 325 km/h. Tecnica ir īpaši piekares un LDVI dinamikas kontroles sistēmas iestatījumi, kā arī šasija ar vilces vektorēšanu. Joprojām ir trīs ANIMA braukšanas režīmi: Strada, Sport un Corsa.
Tecnica standartaprīkojumā iekļautas oglekļa keramikas bremzes ar sešu un četru virzuļu suportiem. To dzesēšana tiek uzlabota ar īpašu deflektoru un gaisa pievadu palīdzību, tāpat kā sacīkšu Lamborghini. Uzstādīti 20 collu Damiso riteņi virtuālā Vision GT stilā, aktīvās Air Curtain žalūzijas, kas kopā ar citiem aerodinamikas elementiem samazina gaisa pretestību par 20 procentiem, fiksēts antispārns, kas nodrošina par 35 procentiem lielāku piespiedējspēku,
Salons ir aprīkots ar multimediju iekārtu, kas atspoguļo telemetrijas datus, sporta sēdekļi ar regulējamu augstumu, sacīkšu drošības jostas.
Par cenām un pārdošanas startu ražotājs informēs vēlāk.
Foto: Ekrānbilde no instagram.com/lamborghini