Volkswagen T-Roc ir viens no pieprasītākajiem volfsburdziešu modeļiem, kas pirmajos četros dzīves gados atradis vairāk nekā miljonu pircēju. Jādomā, ka pēc šogad veiktās modernizācijas T-Roc fanu pulks augs, lai gan viss tomēr nav tik viennozīmīgi.
Modernizēto modeli visvieglāk atpazīt dārgākajā komplektācijā, kur tas aprīkots ar Matrix lukturiem, kas savienoti ar horizontālu diožu gaismas jostu, savukārt salonā uzmanību uzreiz pievērš izmēros pieaugošais jaunais multimediju ekrāns un ciparu mērinstrumenti, kas tagad norma visām versijām.
Tik tālu viss labi, taču jaunā stūre gan liek uzdot jautājumus – dārgākajām komplektācijās tā nav ērta lietošanā, jo funkciju slīdvirmas, kas aizstāj lētāko versiju parastās pogas, ir daudz grūtāk pārvaldīt un vadītājam jāpatērē vairāk laika un uzmanības, mēģinot iestatīt, piemēram, vēlamo klimatkontroles sistēmas temperatūru. Tas pats ar jaunās paaudzes navigāciju, ko negribas nosaukt par soli uz priekšu.
Apdares materiāli labi, sēdpozīcija ir ērta, sēdekļi ērti, stingri un piemēroti gariem braucieniem. Arī aizmugurē ir daudz vietas, bagāžnieks ietilpīgs un daudzfunkcionāls.
Foto: iAuto.lv
Volkswagen T-Roc R-Line 1.5 TSI TEHNISKIE DATI:
Garums x Platums x Augstums (m): 4,25 x 1,82 x 1,57
Riteņu bāze (m): 2,59
Piedziņa: R4-benzīns, priekšējo riteņu, 7-pakāpju DSG
Jauda: 110 kW / 150 ZS
Maks. griezes moments: 250 Nm
Maks. ātrums: 205 km/h
Paātrinājums 0 – 100 km/h: 8,6 sekundes
Kombinētais degv. patēriņš: 6,3 litri
CO2-izmeši: 142 g/km (NEFZ)
Degvielas tvertne: 50 l.
Bagāžas nodalījuma ietilpība: 445 l.
Cena no 28 125 EUR, mūsū rīcībā esošais demo auto 37 124 EUR.
PLUSI:
- Pirms testa brauciena biju neitrāls, bet beigās vienkārši patika tas auto vizuāli
- Auto ir daudz praktiskās kā varētu iedomāties
- Ērta braukšana
MĪNUSI:
- Ar multistūri nedaudz pārcentušies, neērti lietot
- Atpakaļskata kamera
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv