Neraugoties uz mikroshēmu trūkumu, Ukrainas karu, pandēmijas uzliesmojumu Ķīnā un citiem izaicinājumiem, Audi grupai šis ir bijis labākais pirmais ceturksnis uzņēmuma vēsturē.
Pārdošanas apjomi pieauga par diviem procentiem līdz gandrīz 14,3 miljardiem eiro. Pamatdarbības peļņa pieauga vairāk nekā divas reizes līdz 3,5 miljardiem eiro. Lielu artavu te devis Bentley, kas pirmo reizi tiek vērtēts nevis atsevišķi, bet kā daļa no Audi grupas.
Britu luksuss zīmols gada pirmajos trīs mēnešos pārdeva nedaudz mazāk automašīnu, taču ievērojami palielināja apgrozījumu un ieņēmumus. Audi grupas peļņa no pārdošanas bija 24,3 procenti salīdzinājumā ar desmit procentiem 2021. gada pirmajā ceturksnī.
Kamēr Lambroghini un motociklu meitasuzņēmums Ducati palielināja pārdošanas apjomus par aptuveni pieciem procentiem, galvenā zīmola piegādes samazinājās par 16,8 procentiem līdz 385 084 transportlīdzekļiem.
Pārdots ievērojami mazāk automašīnu nekā pirms gada, īpaši ASV un Ķīnā, bet pārdošanas apjoms Eiropā saglabājās vairāk vai mazāk stabils. To īpaši veicināja vietējais tirgus. Vācijā zīmola jauno reģistrāciju skaits pirmajā ceturksnī palielinājās par 13,1% līdz 53 754 automašīnām.
Foto: Audi