Līdzīgi kā ICE mašīnām, arī elektriskajām tiek piedāvāts tā saucamais tūnings, kas ietver dažāda veida uzlabojumus.
Tā rīkojies zviedru Polestar, kas radījis Polestar 2 BST edition, un, lai gan ražotājs to pasniedz kā “īpašo modeli”, eksperti uzskata, ka tas drīzāk ir tūnings.
Polestar jaunums ir pieejams Thunder vai Snow virsbūves krāsās, ko apvieno ar Charcoal WeaveTech interjeru. Bamperi un sānu uzlikas ir pilnībā nokrāsoti, lai iegūtu monolītāku kopskatu, bet papildaprīkojuma sarakstā iekļauta matēti melna korpusa svītra un matēta Battleship Grey apdare. Citu vizuālo atšķirību sarakstā spīdīgi melni sānu spoguļu korpusi un Performance Edition raksturīgie zelta krāsas elementi, kas redzami uz bremžu suportiem, amortizatoriem, vārstu vāciņiem un drošības jostām.
Edition modeļa pamatā ir Polestar 2, kam iebūvēts 300 kW elektromotors, taču šajā gadījumā tas izdos 350 kW un arī griezes moments būs nedaudz lielāks: 680 Nm pret 660 Nm. Baterija tā pati – 78 kWh, taču šasija modificēta – ir par 25 mm zemāka, aprīkota ar regulējamiem Öhlins amortizatoriem, par 20% stingrākām atsperēm un īpašiem 21 collu matēti melniem vieglmetāla riteņu diskiem. Arī riepas Polestar montē tikai šim modelim izgatavotās Pirelli P Zero izmēru 245/35R21, bet savlaicīga apstāšanās būs četru virzuļu Brembo bremžu mehānismu pārziņā.
Polestar 2 BST edition 270 tiks izgatavots 270 eksemplāru skaitā, 35 no tiem paredzēti Vācijai.
Foto: Polestar