Chrysler izstrādājis atvadu modeli 300C, pavadot pelnītā atpūtā 300 modeļa sedanu, kas pirmoreiz amerikāņu autobūves uzņēmuma piedāvājumā parādījās jau tālajā 1955.gadā.
Savu pirmo atnākšanu Chrysler 300 piedzīvoja 50. un 60.gados, tad to pārtrauca ražot, lai 2005.gadā ierastos otrreiz. Kopš tā laika pagājuši 23 gadi un klāt jauna ēra. Tas ir elektriskais laikmets, kur “trīssimtajam” ar savu novecojušo tehniku un iekšdedzes motoriem vairs nav, ko darīt. Tiesa, bez pēcteča Chrysler 300 nepaliks, jo 2026.gadā pieteikta tā trešā atnākšana – videi draudzīga luksuss modeļa statusā.
Līdz tam vēl 3-4 gadi, bet pagaidām notiek atvadīšanās no ICE modeļa, ko ražotājs atzīmē ar pēdējiem 2200 eksemplāriem. Tas būs modelis 300C, ko aprīkos ar 6,4 litru astoņu cilindru agregātu iepriekš izmantotā 5,7 litru HEMI V8 vietā. Šāds spēka agregāts, ko vēl viena Stellantis marka – Dodge, izmanto saviem muskuļauto Charger un Challenger, attīsta 492 Zs, kas 300C ļauj ieskrieties līdz simtam 4,3 sekundēs un ceturtdaļjūdzes dragreisa distanci veikt 12,4. maksimālais ātrums – 257 km/h.
No standarta “trīssimtā” īpašais modelis atšķiras ar kaltiem 20 collu riteņiem, kurus vēl vairāk izceļ četru virzuļu Brembo bremzes ar sarkaniem suportiem. Uz īpašo modeli norāda arī logotipi uz melnā hromā ietvertās radiatora restes un bagāžnieka vāka, kā arī priekšējie un aizmugures lukturi ar melniem ielaidumiem. Virsbūves krāsas tikai trīs: Gloss Black, Velvet Red un Bright White.
Salonā ar ādas apdari iebūvēti ar ādu apvilkti, ventilējami un apsildāmi priekšējie sēdekļi, Harman Kardon audio sistēma ar 19 skaļruņiem, Uconnect multimediji ar 8,4 collu ekrānu un Android Auto un Apple CarPlay atbalstu. Komplektā arī apsildāma stūre, alumīnija pedāļi, kā arī vadītāja elektroniskie palīgi, ieskaitot bremžu asistentu, uzlaboto joslas uzturēšanas palīgsistēmu un uzlaboto sadursmes novēršanas tehnoloģiju.
Visi 2200 pēdējās versijas automobiļi paredzēti Ziemeļamerikas tirgum – 2000 eksemplāri ASV, 200 – Kanādai.
Foto: Stellantis
Foto: Stellantis