Hyundai veicis elektriskā modeļa Ioniq 5 modernizāciju, kura gaitā tas saņēmis ietilpīgāku bateriju un spēs nobraukt vairāk.
Modernizētais Ioniq 5, kas cita starpā pieejams ar video kamerām sānu atpakaļskata spoguļu vietā (papildmaksa), mazliet izmainījies arī optiski, taču daudz būtiskākas ir tehniskās pārmaiņas.
Ražotājs atklāj, ka visiem Ioniq 5 variantiem tagad jau standartaprīkojumā ir akumulatora apsildes sistēma, kas uzlabo uzlādes veiktspēju aukstā temperatūrā. Ja navigācijas galamērķī ir ievadīta arī uzlādes stacija, akumulators jau brauciena laikā uz turieni tiek uzsildīts līdz optimālai temperatūrai.
Top versijai iebūvēts jaudīgāks akumulators ar 77,4 kWh, kas aizstājis iepriekšējo 72,6 kWh bateriju. Zināms, ka aizmugures piedziņas Ioniq 5 darbības rādiuss palielinās līdz nedaudz vairāk par 500 kilometriem, pilnpiedziņas variantam gan paliekot pie tiem pašiem 480 km.
Pateicoties 800 voltu ātrās uzlādes sistēmai, akumulatoru joprojām var uzlādēt no 10 līdz 80 procentiem 18 minūtēs.
Ražotājs sola arī jaudas pieaugumu: tā versijām ar 77,4 kWh bateriju un aizmugurējo riteņu piedziņu tā tagad sasniegs 168 kW (229 ZS), bet pilnpiedziņas versijai – 239 kW (325 ZS).
Nākamgad korejieši paplašinās Ioniq 5 saimi ar īpaši sportisko N pilnpiedziņas modifikāciju, kas attīstīs 430 kW (585 ZS) un varēs sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/h.
Foto: Hyundai