Aģentūra Interbrand veikusi ikgadējo pētījumu, lai noskaidrotu pasaules simts vērtīgākos zīmolus. Pirmajā desmitniekā šogad arī divi autoražotāji: Toyota un Mercedes.
Visaugstāk no autoražotājiem tikusi Toyota, kas savu vērtību palielinājusi par 10 procentiem līdz 59,8 miljardiem ASV dolāru un ieņem sesto vietu. Desmitniekā arī Mercedes-Benz, kas tāpat sasniedzis 10 procentu kāpumu un ierindojas 8.vietā.
Samērā augstu atrodas arī amerikāņu elektrisko automobiļu ražotājs Tesla (+33%; 48 miljardi), kas apsteidzis 13.vietā esošo BMW (+3%; 34,2 miljardi).
TOP-100 sarakstā atrodami sekojoši autobūves zīmoli:
- Honda (+ 7%; 22,8 miljardi)
- Hyundai (+ 14%; 17,3 miljardi)
- Audi (+ 11%; 14,9 miljardi)
- Volkswagen (+ 10%, 14,8 miljardi)
- Ford (+ 12%, 14,4 miljardi)
- Nissan (+ 10%, 12,2 miljardi)
- Ferrari (+ 31%, 9,4 miljardi)
- Kia (+9 %, 6,6 miljardi)
- Land Rover (+ 10%, 5,6 miljardi)
- Mini (+ 2%, 5,6 miljardi)
Pirmo vietu pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā ieņem Apple (+ 18%; 482,2 miljardi), kam seko Microsoft (+32%; 278,3 miljardi) un Amazon (+10; 274,8 miljardi).
Foto: Toyota