Dienvidkorejiešu elektromobilis Ioniq 5 ieguvis spēju pārvietoties šķērseniski un apgriezties līdzīgi kāpurķēžu traktoram. Taču ir viens “bet” – pagaidām tas tikai prototips.
Hyundai Mobis, dienvidkorejiešu koncerna apakšzīmols, ievērojami uzlabojis Ioniq 5 manevrētspēju, aprīkojot to ar pašu izstrādāto e-Corner tehnoloģiju, kas ļauj stūrēt visus četrus riteņus.
Visi elektroautomobiļa riteņi tagad var pagriezties par 45 grādiem, kas rada iespēju pārvietoties pa diagonāli (krabja režīms) līdzīgi kā Hummer EV vai sāniski, kā arī veikt “tanka apgriešanos” uz vietas.
Pie e-Corner tehnoloģijas Hyundai Mobi strādā jau piecus gadus. Tā ir sistēma, kas atbild par katra riteņa kustību, pagriešanos un bremzēšanu, ievērojami uzlabojot automobiļa manevrētspēju, kas īpaši svarīgi pilsētās ar blīvu satiksmi.
2021. gadā e-Corner tika iekļauts koncepta M.Vision POP konstrukcijā, bet 2022. gadā to saņēma autonomi braucošie M.Vision TO un M.Vision HI nākotnes pilsētu transporta projekti.
Līdz 2025. gadam korejieši plāno iekļaut e-Corner pilnīgi jaunā autonomās braukšanas sistēmu komplektā.