30 procenti tirgus citur – Citroen skatās Indijas un Dienvidamerikas virzienā

Stellantis meitasuzņēmums vēlas pastiprināti apgūt Indijas, Dienvidaustrumu Āzijas un Dienvidamerikas tirgus, plānojot 30 procentus savu automobiļu no 2025.gada tirgot ārpus Eiropas.

Citroen uztvēris jaunākās vēsmas pasaules tirgos, tādēļ vēlas pastiprināt savas aktivitātes ārpus Eiropas, pievēršoties Dienvidaustrumu Āzijas, Dienvidamerikas un Indijas reģioniem, kas ir vieni no perspektīvākajiem un strauji augošajiem tirgiem.

Līdz ar kompaktā C3 ieviešanu Citroen jau ir spējis ievērojami paplašināt savu zīmola klātbūtni visos trīs reģionos, bet drīzumā tam sekos apvidus variants C3 Aircross, kas ir daļa no pašu izveidotās “C-Cubed” programmas, kurā līdz 2024. gadam ir jāievieš trīs transportlīdzekļi, kas īpaši pielāgoti starptautiskajiem izaugsmes tirgiem.

2022. gadā, salīdzinot ar 2021. gadu, zīmola jauno automobiļu reģistrācijas Āzijas un Klusā okeāna reģionā pieauga par 56,9 procentiem un Dienvidamerikā par 21,2 procentiem. Indijā Citroen 2022. gadā sasniedza 872,6 procentu pieaugumu ar 6588 reģistrācijām, Brazīlijā to skaits pieauga par 37,6 procentiem (32 128) un Argentīnā par 11,3 procentiem (13 846).

C3 Aircross piecu un septiņu sēdvietu versijās startēs Indijā un Dienvidamerikā jau 2023.gada beigās, bet 2024.gadā tas ieradīsies Indonēzijā. Automašīnu ražos Indijā un Brazīlijā, izmantojot 90 procentu vietējā ražojuma detaļu.

Foto: Stellantis

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.