Porsche nodemonstrējis konceptu Mission X. Pārtopot par sērijveida automobili, Mission X ir iespējas kļūt par visu laiku ātrāko Porsche.
Mission X ir 4,23 m gara, 2,00 m plata un nepilnus 1,20 m augsta kupeja ar 2,73 m garenbāzi, kas atbilst aptuveni Carrera GT un 918 Spyder parametriem. Vadītāja un pasažiera vietas sedz no viegla materiāla izgatavots stikla kupols ar oglekļa šķiedras sintētisko materiālu eksoskeletu. Kupejas durvis atveras uz augšu līdzīgi kā motorsporta klasiķim Porsche 917, priekšējai asij uzmontēti 20 collu riteņi, aizmugurējai – 21 collu izmērs.
Salonā ir monokokā integrēti kausveida sēdekļi ar sešpunktu drošības jostām, pret vadītāju pagriezts instrumentu panelis, „lidmašīnas” stūre ar režīmu slēdžiem un ātrumu pārslēgšanas lāpstiņām.
Pasažiera pusē pie instrumentu paneļa piestiprināms pulksteņa bloks ar analogajiem un digitālajiem displejiem, kas paredzēts informācijai kā sacīkšu, tā rallija trasēs, un cita starpā var parādīt apļa laikus vai vadītāja veselības datus.
Porsche izceļ arī citas unikālas detaļas, piemēram, Porsche ģerboni, ko raksturo matēts dārgmetāls, trīsdimensiju šūnveida struktūra, atsvaidzināts heraldiskais dzīvnieks un smalkāka zelta krāsa.
Mission X priekšējie lukturi veidoti kā vertikāli bloki ar četrām vertikālām dienasgaismu svītrām, bet aizmugurē tie ir četri horizontāli bloki ar horizontālām līnijām un bremžu papildluktura funkcijas pildošu PORSCHE uzrakstu starp tām.
Koncepta tehniskie dati netiek izpausti, tomēr ražotājs atzīmē, ka Mission X ir 900 voltu sistēmas arhitektūra, kas bateriju ļauj uzlādēt divreiz ātrāk nekā Taycan Turbo S, savukārt svara/jaudas attiecības 1 kg/Zs ražošanas gadījumā dotu iespējas tam kļūt par visu laiku ātrāko sērijveida Porsche.
Foto: Porsche