Pavisam tiks izgatavoti tikai 10 Mitsuoka Himiko eksemplāri.
Pasaulē nav daudz ražotāju, kas izgatavo jaunas automašīnas retro dizainā. Parasti tās ir nelielas kompānijas, kuru skaitā arī japāņu Mitsuoka, kas savu modeļu veidošanai izmanto Mazda tehnisko bāzi.
Mitsuoka šogad nolēmis atjaunināt kopš 2008.gada ražoto rodsteri Himiko, kas top uz Mazda MX-5 bāzes.
2018. gadā Himiko pārgāja uz jauno paaudzi ND, iegūstot salokāmu mīkstā auduma jumtu, bet šogad tam piešķirta jauna ādas apdare salonam, priekšējā spārna emblēmas un dekoratīvo radiatora režģa emblēma, kas izgatavota ar Cloisonné paņēmienu, senu tehniku, ko izmanto metāla izstrādājumu dekorēšanai.
Komplektācijā iekļauti apsildāmi sēdekļi, kruīza kontrole, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, navigācija un CD/DVD atskaņotājs.
Mazda MX-5 pārbūve par klasisko rodsteru ir visai nopietna, jo pēc tās automašīnas garums sasniedz 4580 milimetrus, tā ir 1740 milimetrus plata un 1235 milimetrus augsta. Tas padara to par 665 milimetriem garāku un par 10 milimetriem platāku, augstumam paliekot nemainīgam.
Mitsuoka Himiko ir pieejams tikai ar 1,5 litru benzīna dzinēju, kas savienots ar 6 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Japānā tas maksā 6 787 000 jēnu, kas atbilst aptuveni 43 500 eiro pēc pašreizējā valūtas kursa.
Jaunāko Mitsuoka Himiko sola tikai desmit eksemplāru skaitā. Pircējam pieejamās virsbūves krāsas: French Mint Pearl Metallic, Solid Grey, Sunshine Orange, Chiffon Ivory Metallic, Jet Black Mica, plus jaunie 2024.gada varianti Passion Red Metallic un Snowflake White Pearl Mica.
Interesanti, ka Spānijā ir vēl viens ražotājs, kas izvēlējies līdzīgu biznesu. Tas ir nelielais uzņēmums Hurtan ar modeli Grand Albaycin, kas tāpat kā Mitsuoka Himiko izgatavots uz Mazda MX-5 bāzes.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com