Jaunās paaudzes pikaps būs nopērkams Taizemē, bet no 2024.gada atgriezīsies Japānas tirgū.
Jaunākais Mitsubishi L200 (citur Triton) ir 5,36 m garš un apveltīts ar 3,13 m riteņu garenbāzi. Tas ir pieaugums gabarītos salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli, tomēr pikapa masa palielinājusies vien nedaudz. Būtiskākais ieguvums uzlabotā konstrukcija, kas nodrošina par 60% lielāku virsbūves stingrību. Pikapa priekšgalam izmantota neatkarīgā balstiekārta ar dubultiem svirām, bet aizmugurē ir tilts ar trumuļu bremzēm.
L200/Triton patiks tiem, kurus kaitina skārienjutīgie ekrāni un virsmas – arī jaunākajā paaudzē pikaps bez tiem iztiks, atstājot visu funkciju vadībai un kontrolei fiziskas pogas un analogos mērinstrumentus.
Nav arī gluži tā, ka attīstība palikusi uz ietas – piemēram, tagad L200/Triton rīcībā ir AYC (Active Yaw Control) sistēma, kas bremzē iekšējo priekšējo riteni, lai samazinātu pagrieziena rādiusu, uzstādīts elektriskais stūres pastiprinātājs, pieejama adaptīvā kruīza kontrole un elektronisko palīgu komplekts, ieskaitot joslas saglabāšanas sistēmu.
Motortelpā jauns 2,4 litru dīzeļdzinējs, kas pieejams trīs jaudas versijās – 150, 184 un 204 Zs, turklāt 204 zirgspēku modifikācijas pikapam iepriekš nebija.
Motors darbojas kombinācijā ar sešpakāpju MK vai sešpakāpju Jatco automātu. Piedziņa – aizmugures vai visu riteņu.
Mitsubishi L200/Triton ražos Taizemē, kur tas jau drīzumā kļūs pieejams pircējam, 2024.gadā pēc 12 gadu prombūtnes paredzēts starts arī Japānas tirgū.
Foto: Mitsubishi