Dalībnieku saraksts nebūs garš, taču izstādi pilnīgi noteikti ir vērts apmeklēt.
IAA (International Automobile Exhibition) autoizstāde vēsturiski tika rīkota Frankfurtē un bija viens no lielākajiem šāda veida pasākumiem Eiropā. Pēdējos gados pasākums agrāko pievilcību zaudējis, ir pārcelts uz Minheni un arī šogad ar lielu dažādību nepārsteigs.
Saraksts ar autoražotājiem, kas nepiedalīsies IAA Mobility 2023 ir garš: General Motors, Toyota, Polestar, Volvo un Stellantis koncerns ar savām markām Peugeot, Fiat, Jeep un Chrysler. Izņēmums ir Opel, kas kā jau vācu uzņēmums, izstādē piedalīsies, turklāt prezentēs vairākus visnotaļ interesantus jaunumus.
Līkumu izstādei metīs Mazda, Honda un Suzuki, tāpat kā McLaren – sportisko luksuss automobiļu ražotājs no Lielbritānijas. Nebūs Minhenē arī Ferrari, Jaguar un pat Tesla, ko Eiropā gluži par eksotiku vairs negribas saukt.
Un, kas tad paliek? Savu dalību garantējis Volkswagen koncerns pilnā sastāvā, BMW, Mercedes, Porsche, Oprel, Renault un Ford.
Par eksotiku šoreiz rūpēsies britu un pa daļai ķīniešu Lotus, Xpeng un vjetnamiešu Vinfast.
Izstādi, kas durvis vērs 5. septembrī, tomēr ir vērts apmeklēt, jo neskaitot vairākas auto jaunumu pirmizrādes, plašā klāstā būs pārstāvēti auto detaļu un komponenšu ražotāji, bet apmeklētāju rīcībā būs aptuveni 150 testiem domāti auto, ko varēs izmēģināt pilsētā un pat uz autobāņa.
Interesantāko jaunumu vidū Volkswagen Passat, elektriskais ID.7, jaunākais Mercedes E-klases un BMW 5.saimes modeļi, Renault Espace, Ford Explorer.
Tiem, kas vēlas apmeklēt IAA Mobility izstādi klātienē, jāzina, ka biļešu cena sākas no 49 eiro, četru dienu pieeja – 419 eiro.
Foto: IAA Mobility