Pasaulei prezentēts nākotnes auto – CUPRA DarkRebel. DarkRebel modelis ir CUPRA dizaina maksimālā provokācija. Tas ir sporta auto, kas pārkāpj pieņemtās dizaina un veiktspējas robežas un liek uzdot jautājumu, kādas automašīnas tiks radītas nākotnē.
CUPRA DarkRebel dizainu palīdzēja izveidot vairāk nekā 270 000 konfigurācijas no CUPRA Tribe kustības dalībniekiem, kā arī zīmola vēstnešiem FC Barcelona spēlētaji Aleksija Putellas, Marks Andrē ter Štēgens un aktieris Daniels Brīlss, viņi palīdzēja CUPRA DarkRebel konceptauto formas dizainam kļūst par realitāti. Tulkojumā no angļu valodas “rebel” – dumpinieks, un kā īsts dumpinieks, DarkRebel pārkāpj robežas ar mērķi pierādīt to, ka elektroauto nākotnē var būt sportiski, seksīgi un emocionāli.
DarkRebel ir 100% elektrisks divvietīgs sporta auto ar „shooting brake” virsbūvi, kas atspoguļo CUPRA zīmola būtību un domāšanas veidu. DarkRebel efektīgo dizainu vēl vairāk paspilgtina mašīnas aizraujošās dimensijas – tas ir 4,5 metrus garš, 2,2 metrus plats un 1,3 metrus augsts, bet durvis atvērtā veidā stiepjas 2,2 metru augstumā.
Ekskluzīvs interjers
Dark Rebel interjera dizainu lieliski papildina meistarīgi izgatavoti elementi un izsmalcināts minimālisms.
Interjera galvenais elements ir centrālais “mugurkauls” ar tā asimetrisko formu, acīm redzamo vieglumu un vizuāli pievilcīgo izskatu. Pilnībā elektriskā sporta automobiļa CUPRA DarkRebel dizains ir progresīvs: ārējā korpusa krāsu gamma, kura ir kā noslēpums un mainīga kā dzīvsudrabs, savukārt apgaismojums ir viens no galvenajiem elementiem šajā dizainā.
CUPRA DarkRebel interjera dizainā svarīgs elements ir arī stūre, kas apvieno sacīkšu pasaules ģeometrijas ar spēļu pasaules interaktivitāti. Tās vadītājs jau no pirmā brīža var sajust jaudu un kontroli esot pie stūres.
Uz jumta ir termokamera, kas nepārtraukti uzrauga apstākļus salonā un inteliģentā klimata kontroles sistēma pielāgo temperatūru un regulē gaisa plūsmu, ventilāciju nodrošinot caur lūkām zem vējstikla.
Unikāla braukšanas pieredze
CUPRA DarkRebel piedāvā modernu lietotāja pieredzi (UX) un lietotāja saskarsmi (UI). Ievērojot CUPRA atšķirīgo domāšanas veidu un digitālo DNS, CUPRA DarkRebel nojauc robežas starp fizisko un digitālo pasauli.
CUPRA DarkRebel UX/UI piedāvā trīs unikālas pieredzes.
Exponential Square piemīt sajūtu pastiprinošs efekts, ko nodrošina moderns digitālais kokpits ar futūristiskiem grafiskiem elementiem, kā arī pielāgojamu 3D avataru, kas sajūtām piešķir cilvēka veidolu. Otrais, Exponential Cube, automašīnā virsroku ņem sacīkšu DNS, kas augstu veiktspēju satuvina ar videospēļu pasauli – vadītājam ir pieejami dati par atrašanās vietu trasē, apļa laikiem un mašīnas veiktspēju. Trešais, Exponential Infinite, ļauj ielūkoties nepazīstamajā savienotās mobilitātes teritorijā. Kamēr automašīna ir novietota un lādējas, lietotāji var ienākt CUPRA metaversa telpā Metahype.
CUPRA DarkRebel tika prezentēts Volkswagen Group Night preses konferencē, to ir iespējams aplūkot CUPRA atvērtajā telpā IAA Mobility 2023 Minhenē, Vācijā (no 4. līdz 10. septembrim).
Ievērojams gads
2023. gadā CUPRA ir guvis iespaidīgus panākumus auto industrijas nozarē, līdz šim pasaulē piegādājot 150 000 automobiļus, kas ir ievērojams pieaugums (60%) salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Šī statistika pierāda to, ka CUPRA ir viens no visstraujāk augošākajiem automobiļu zīmoliem Eiropā.
Izstādē IAA 2023 Minhenē CUPRA arī atklāja plānus ieiet Ziemeļamerikas tirgū, kas kļūs par nozīmīgu globalizācijas stratēģijas sastāvdaļu.
CUPRA izaugsme būtiski ir uzlabojis arī tā mātes uzņēmuma SEAT S.A. finanšu stāvokli. Uzņēmuma pamatdarbības peļņa 2023. gada pirmajā pusē sasniedza 371 miljonu eiro, kas ir pieaugums par 468 miljoniem eiro, ja salīdzina ar pagājušā gada perioda rezultātiem. Viens no galvenajiem veiksmes faktoriem šī gada pirmajā pusē bija CUPRA Formentor, kas aizvien ir populārākais modelis savā segmentā, kā arī pilnīgi elektriskais CUPRA Born, kura pārdošanas apjomi 2023. gadā ir dubultojušies. Kopš CUPRA dibināšanas zīmols ir pārdevis vairāk nekā 400 000 automobiļu, turklāt tikai 2023. gadā pirmajā pusē reģistrēti vairāk nekā 25% no kopējā pārdošanas apjoma.
Foto: CUPRA
Foto: CUPRA