Eiropas Gada auto 2023 titula ieguvējs turpmāk būs pieejams arī e-Hybrid versijā, kas nelielus atstatumus ļaus veikt arī pilnībā elektriskā režīmā.
Līdz šim pircēji varēja izvēlēties Avenger ar iekšdedzes motoru vai tā pilnībā elektrisko modeli, taču tagad kompaktais SUV būs nopērkams arī e-Hybrid modifikācijā. Šāds modelis izstrādāts uz 1,2 litru 100 Zs benzīna turbo motora bāzes, ir apvienots ar 48V tehnoloģiju un sešu pārnesumu e-DSC6 divsajūgu pārnesumkārbu, kurā integrēts 21 kW elektromotors.
Pateicoties šādam risinājumam, nelielus (līdz 1 km) attālumus, piemēram, pilsētas centrā, varēs veikt elektriski, to pašu darot arī dažās citās situācijās, piemēram, satiksmes sastrēgumos, ar E-Queueing funkcijas palīdzību lēni virzoties uz priekšu, vai novietojot automobili stāvvietā (E-Parking funkcija).
Ražotājs atklāj, ka strāvas krājumi tiek uzkrāti izmantojot bremžu reģeneratīvo funkciju, ieskrējiens līdz 100 km/h ilgst 11 sekundes, bet degvielas patēriņš ir 5,1 litrs uz 100 kilometriem.
Vizuāli e-Hybrid atšķiras ar versijas plāksnītēm uz virsbūves, bet salonā par to atgādina specifiskais e-Hybrid MHEV informācijas displejs (10,25 collu displejs par piemaksu) un ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas pie stūres.
Foto: Stellantis