Opel uzlabojis sava komerctransportlīdzekļa Movano tehniskos rādītājus, uzlabojot tajā skaitā arī sniedzamību.
Līdz šim Opel lielais furgons bija spiests iztikt ar 90 kW elektromotoru un 37/70 kWh akumulatoriem, kas nodrošināja pieticīgus 117/224 kilometrus ar vienu uzlādi, taču pēc rudenī veiktā feislifta situācija krasi izmainījusies. Tagad Movano rīcībā ir 200 kW motors (iepriekš 90 kW), kas ir ne vien divkārt jaudīgāks, bet apveltīts ar krietni lielāku griezes momentu: 400 Nm pret 260 Nm iepriekš. Furgona maksimālais ātrums pieaudzis no 110 līdz 130 kilometriem stundā, savukārt 110 kilovatstundu baterija ļauj nobraukt līdz pat 420 kilometriem bez papildu uzlādes.
Tāpat kā lielākajā daļā Stellantis elektromobiļu, var izvēlēties vienu no trim braukšanas režīmiem, kas arī ietekmē veiktspēju: Eco 120 kW, Normāls 160 kW un Power pilniem 200 kW. Papildu tam pieejami četri rekuperācijas līmeņi enerģijas atgūšanai bremzēšanas ceļā.
Modernizētais Movano Electric jau standarta komplektācijā ir aprīkots ar 11 kW trīsfāzu lādētāju maiņstrāvas uzlādei. Tas ir pirmais Opel, kas piedāvā arī uzlādes iespēju ar līdz pat 150 kW līdzstrāvu, solot paveikt uzlādi līdz 80 procentiem 55 minūšu laikā.
Movano ir pieejams arī ar dīzeļdzinēju, bet 2024. gadā tiek solīts Movano Hydrogen. Ūdeņraža Movano sniedzamība (400 km ar pilnu tvertni) nevarēs pārspēt elektrisko versiju, taču šajā gadījumā ieguvums ir laika ziņā – ūdeņraža degvielas tvertni var uzpildīt 5 minūtes.
Foto: Opel