Ferrari atklājis, ka 963 Zs jaudīgais superhibrīds LaFerrari ir remontējams arī pēc iekļūšanas ļoti nopietnā avārijā, diemžēl tas nebūs iespējams arī bez tikpat nopietniem izdevumiem no īpašnieka puses.
LaFerrari ir aprīkots ar hibrīdsistēmu, kas apvieno 6,3 litru V12 motoru un elektromotoru, radot 963 Zs kopējo jaudu. 100 km/h superauto sasniedz 2,4 sekunžu laikā, bet maksimālais ātrums pārsniedz 350 km/h.
Pavisam ir izgatavoti 499 LaFerrari eksemplāri, kas reizēm nonāk pārdošanā par cenu, kas svārstās no 1,4 līdz 1,7 miljoniem dolāru.
Katrs eksemplārs ir vērtīgs, tādēļ Ferrari ir gatavs palīdzēt ar remontu, ja nu gadījusies kāda ķibele vai nācies iekļūt satiksmes negadījumā. Ražotājs atklāj, ka nomainīt var pat automobiļa pamatu, oglekļa šķiedras monokoku, taču jauna šī elementa iebūvēšana izmaksātu miljonu dolāru. Tik nopietnas avārijas gadījumā varētu būt bojāts arī jumts (140 000 dolāru) vai aizmugures starpsiena (28 000 dolāru), tādēļ priekšējā apakšrāmja nomaiņa par 12 000 dolāru šķiet teju “par velti”. Tiesa, arī šajā gadījumā būs vajadzīgas 14 titāna skrūves, kas maksā 71 dolāru gabalā.
Ņemot vērā detaļu cenu, īpašniekam būs jāskaitļo, vai remonts atmaksāsies, jo tālākpārdošanas cena avārijā pabijušam, kaut arī saremontētam automobilim tik un tā nebūs tik augsta, kā eksemplāram “kā no rūpnīcas”.
Youtube var atrast LaFerrari avāriju, kas notika Budapeštā Foto: Ekrānbilde no Youtube.com