Turcijas autobūves uzņēmums Togg pašlaik notiekošajā ASV elektronikas izstādē CES demonstrē modeli T10F (fastback).
Ražotājs to pasniedz kā „sērijveida ražošanai gandrīz gatavu prototipu”, atklājot arī tehnisko informāciju. Zināms, ka T10F ir izgatavots uz tās pašas platformas, kas izmantota Togg pirmajam modelim, elektriskajam krosoveram T10X. Arī 4,83 m garajam fastbekam ir tāda pati riteņu bāze (2,89 m), piedziņa un akumulatori.
T10F būs pieejams trīs versijās, ieskaitot divus aizmugurējo riteņu piedziņas variantus un vienu visu riteņu piedziņas versiju.
Pamata versijai ir 160 kW elektromotors un aizmugurējo riteņu piedziņa. 100 km/h šāda automašīna sasniedz 7,2 sekundēs, maksimālais ātrums – 175 km/h. Pilnpiedziņas modelim tieši tāds pats e-motors būs arī priekšpusē, tādēļ līdz simtam varēs paātrināties 4,6 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums paliek nemainīgs.
Sākuma līmeņa versijai ir salīdzinoši mazs 52 kWh akumulators ar 350 km darbības rādiusu, savukārt pārējie divi varianti iegūst lielāku 89 kW bateriju, kas ļauj nobraukt līdz 600 km bez papildu uzlādes.
Akumulatoru var uzlādēt ar jaudu līdz 180 kW, pilnu ciklu nodrošinot nepilnā pusstundā.
Togg T10F dizainu izstrādājis Pininfarina, automašīna apveltīta ar nebūt ne sliktu cW koeficientu (0,226), 500-1350 litru bagāžnieku, adaptīvo kruīza kontroli (ACC), kas darbojas kopā ar ceļa zīmju atpazīšanu un joslu novirzīšanas brīdinājuma sistēmu, pieejams arī aklās zonas, parkošanās un sastrēgumu kustības elektroniskais asistents.
Automašīna tiek atbloķēta, izmantojot viedtālruņa lietotni vai atslēgas karti. Iekšpusē, tāpat kā T10X, viens otram blakus ir 12,3 collu instrumentu displejs un 29 collu skārienekrāns. Ir arī 8 collu skārienpanelis funkciju pārvaldīšanai.
Togg ziņo, ka fastbeka ražošana varētu sākties 2025.gadā.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com