Elektriskā Porsche Macan prototipi kopumā veikuši vairāk par 3,5 miljoniem kilometru dažādos klimatiskajos apstākļos, slīpējot tehniku un gatavojoties tirgus startam, kas paredzēts šogad.
10 gadus kopš ieviešanas tirgū, Macan gatavs paaudžu maiņai, šoreiz pievienojot izvēlei arī pilnībā elektrisku modeli. Ražotājs ziņo, ka Macan EV ir rūpīgi sagatavots un dažādām tehnoloģijām apveltīts. Piemēram: EV modeļa cw koeficients ir 0,25 (aktuālajam modelim 0,35), konstrukcijā iekļauts automātiski darbināms spoileris, aktīvie elementi priekšpusē un automašīnas apakšā, aizmugures ass ar līdz 5 grādu leņķī pagriežamiem riteņiem, divu kameru Porsche Active Suspension piekare.
Elektriskais Macan ir aprīkots ar litija jonu akumulatoru ar bruto jaudu 100 kWh, no kura var izmantot līdz pat 95 procentiem enerģijas. Līdzstrāvas uzlādes jauda ir 800V, kas uzlādes līmeni var no desmit līdz 80 procentiem paceļ mazāk nekā 22 minūtēs. Pēc WLTP cikla Macan EV sniedzamība ir vismaz 500 kilometri.
Otrās paaudzes Porsche Macan būs pilnpiedziņas automašīna ar vilkmes uzsvaru uz aizmugures riteņiem, 450 kW (612 ZS) jaudu un vairāk nekā 1000 ņūtonmetru, kas pieejams ar Launch Control funkcijas palīdzību EV topmodelim.
Lai elektriskais Macan atbilstu visām kvalitātes prasībām, maskētie prototipi ir veikuši vairāk nekā trīsarpus miljonus testa kilometru dažādos klimatiskajos apstākļos no mīnus 30 grādiem pēc Celsija Skandināvijā līdz plus 50 grādiem pēc Celsija Nāves ielejā Kalifornijā, braucot pa koplietošanas ceļiem, bezceļa apstākļos, uz grants, sniega un ledus.
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche