Elektriskais Volkswagen uz zemākām pozīcijām nobīdījis līdzšinējos līderus BMW iX x-Drive50 un Mercedes-Benz EQS 450+ Electric Art Škoda Enyaq 85x L & K.
ADAC ir nopietna, ko mēs vairāk pazīstam kā automobiļu drošības testu organizētājus, taču vācu eksperti ir aktīvi arī citās jomās, piemēram, rīkojot apjomīgās Autotest pārbaudes, kurās jaunie autobūves produkti tiek vērtēti pēc 350 atsevišķiem kritērijiem. Vērtējums tiek izsniegts atzīmēs no 0,6 (vislabākā) līdz 5,5 (vissliktākā).
Jaunākajos testos no labās puses sevi pierādījis Volkswagen ID.7 PRO. Modelis saņēmis kopējo atzīmi 1,5 un līdz ar to verdiktu “ļoti labs”. Elektriskais VW apsteidza iepriekšējos līderus BMW iX x-Drive50 un Mercedes-Benz EQS 450+ Electric Art, kā arī Škoda Enyaq 85x L & K.
Ar savu 56 995 eiro bāzes cenu (Vācijā) ID 7 Pro ir ievērojami pārāks par BMW un Mercedes ražojumiem, kas maksā virs 100 000 eiro, savukārt Škoda Enyaq (61 000 eiro) ir aptuveni vienā līmenī ar VW.
ID 7 ieguva atzīmi 1,0 dzinēja/piedziņas vērtējumā, 1,1 par drošību, 1,2 par vides/ekotesta un 1,5 komforta kategorijās. Testa inženieri īpaši atzinīgi novērtēja elektriskā VW augsto energoefektivitāti. Ar tikai 18,1 kWh/100 km patēriņu sedans izrādījās viens no ekonomiskākajiem modeļiem vidējā diapazonā un ieguva piecas zvaigznes Ecotest, kas ir daļa no ADAC automobiļu testa vairāk nekā 20 gadus.
Par galvenajām braukšanas īpašībām ID.7 PRO saņēma 2,1, virsbūvi/bagāžnieku 2,3 un salonu 2,4. Runājot par automašīnu izmaksām (3,4), kas nav iekļautas kopējā kategorijā, VW ID 7 Pro atzīmējās ar „apmierinoši”, taču galu galā autoklubs joprojām var apliecināt, ka sedanam ir laba cenas un veiktspējas attiecība, pateicoties tā ļoti labajām tehniskajām īpašībām.
Katru gadu ADAC Autotest tiek pārbaudīti aptuveni 100 transportlīdzekļi.