Mercedes-AMG nepatīkami pārsteidzis savas tehnikas entuziastus ar cenu, ko tas noteicis jaunajam GT 43 Coupe jau par bāzes modeli prasot gandrīz 120 000 eiro.
Mercedes-AMG atklājis cenas jaunajai kupejas GT versijai, kas tiek komplektēta ar četrcilindru motoru un tirgū nonāks šovasar. Eksperti, vadoties pēc tā, ka V8 versija maksāja 180 000 eiro, prognozēja, ka variants ar uz pusi mazāku cilindru skaitu varētu tikt novērtēts ar aptuveni 90 000 eiro un – pievīlās – nupat atklātais konfigurators rāda pavisam citu ainu – 118 388 eiro jau par pamata modeli.
Tehniskā informācija liecina, ka jaunais divlitru četrcilindru agregāts attīsta 421 Zs jaudu un maksimālo griezes momentu 500 Nm, jaudu ar deviņu pakāpju AMG-Speedshift-MCT pārnesumkārbas palīdzību nododot aizmugures ass riteņiem.
Konstrukcijā iekļauts no Formula 1 aizgūts risinājums – elektriskais izplūdes gāzu turbokompresors, kas palīdz nodrošināt zibenīgu startu vai paātrinājumu. Turbokompresors tiek darbināts, izmantojot 48 voltu borta elektrisko sistēmu, kas arī baro ar siksnas piedziņas startera ģeneratoru (RSG), vajadzības gadījumā pievienojot 14 Zs (10 kW).
No vietas līdz 100 km/h AMG GT 43 paātrinās 4,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 280 km/h.
Automašīna ir 4,73 m gara un 1,35m augsta, sver 1,8 tonnas, kas par 200 kg mazāk nekā astoņu cilindru versija, var būt aprīkota ar 19-21 collu riteņiem, adaptīvo piekari, bet vadītāja rīcībā piecas braukšanas programmas, ko var papildināt ar papildmaksas Race un, tajā skaitā šasiju ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem.
Airpanel aktīvā gaisa pievades kontroles sistēma uzlabo aerodinamiku un dzinēja dzesēšanu. Tā ir konstrukcija no horizontālām līstēm aiz augšējā gaisa ieplūdes pievada, kas atveras vai aizveras automātiski atkarībā no ātruma.
Foto: Mercedes-AMG