Jaunā Audi Q6 e-tron pirmizāde Latvijā ir gaidāma šai rudenī. Tikmēr Audi atklāj vēl vienu īpaši efektīvu šī modeļa versiju.
Ar aizmugurējo riteņu piedziņu un no jauna izstrādātu litija jonu akumulatoru ar kopējo bruto ietilpību 100 kWh (94,9 kWh neto), Audi Q6 e-tron performance spēj nobraukt līdz 641 kilometram (WLTP). Šie rādītāji to ierindo Q6 e-tron saimes modeļu augšgalā. Turklāt pielāgojamā PPE (Premium Platform Electric) elektroauto platforma demonstrē savu elastību, piesakot Q6 e-tron arī ar aizmugures piedziņu.
Audi Q6 e-tron uzņēmumā Audi iezīmē jaunās paaudzes elektrisko automobiļu sākumu. Pasaules pirmizrādē šā gada martā zīmols ar četriem riņķiem prezentēja divus jaunā modeļa variantus: Audi Q6 e-tron quattro, kas ar 285 kW sistēmas jaudu piedāvā Audi raksturīgo pārliecinošo veiktspēju, un sportisko SQ6 e-tron, kura sistēmas jauda sasniedz 380 kW. Jaunais modelis ar aizmugures piedziņu ir jaunākais Audi Q6 e-tron saimes loceklis. Tam ir vislielākā nobraukuma rezerve modeļu klāstā un zemākā sākuma cena.
Efektīva aizmugurējo riteņu piedziņa vislielākajai nobraukuma rezervei Q6 e-tron modeļu klāstā
Audi Q6 e-tron performance modelim ir īpaši efektīva aizmugurējo riteņu piedziņa. Kompakts un jaudīgs pastāvīgo magnētu sinhronais motors (PSM) nodrošina 240 kW sistēmas jaudu, kad ir ieslēgta papildu funkcija, un modeli no 0 līdz 100 km/h paātrina 6,6 sekundēs. Tas padara Audi Q6 e-tron performance par pievilcīgu izvēli klientiem, kuri meklē ne tikai lielu elektrisko sniedzamību, dinamisku veiktspēju un ērtu lietošanu ikdienā, bet vēlas arī neilgas uzlādes pieturas. Ar sniedzamību līdz 641 kilometram (WLTP), Audi Q6 e-tron performance ir viena no vislielākajām nobraukuma rezervēm savā segmentā.
Iespēja automobili piemērotās ātrās uzlādes stacijās 10 minūtēs uzlādēt līdz līmenim, kas ļauj nobraukt līdz pat 260 kilometriem, nodrošina augstu komforta līmeni pat garos braucienos.
Foto: Audi